Lahden kansanopiston Teatterikoulutus II:n jokakeväiset teatterifestivaalit valtaavat

uudet esitystilat Aleksanterinkatu 4:ssä, aivan Lahden keskustassa. Kaksipäiväisillä

festareilla nähdään 17 valmistuvan opiskelijan lopputyöt. Festarit pyörivät 4.5.-5.5. klo

10:00-20:15. Molemmat päivät huipentuvat vuosikurssin yhteiseen tanssiperformanssiin.

 

Teatterifestarit.jpg

 

Teatterikoulutus II:n päättötyöt toukokuun festareilla

 

Eero-Heikki Puustinen - Mä rakastan mun elämää

Henna Heikkilä - Kaikki mitä mä halusin mä tein koska mä halusin

Jussi Korhonen - Hylkiö

Sonja Arffman - Sukkahousut jalkaan (työnimi)

Petra Lumme - Rakennustyömaa (työnimi)

Benjamin Klemettinen- Vielä kun ehtii (työnimi)

Justiina Saari - Vapaapäivä

Kasperi Hulkkonen - Kasperi Hulkkosen kiertueteatteri esittää - Pönttö

Elina Kanerva - Miehenpuolikkaita ja Kyöpelinvuoren noitia

Heikki Nousiainen - Kohtaus

Helmi Linnosmaa - Punainen naru

Inka Maijala - Kosmonautti - esitys häpeästä

Jussi Järvilehto - Ylösnousemus - stand up vai stay down?

Senja Rajalin - Learning to rock

Valo Sauri - Joo. Joo? Joo.

Sonja Lairikko - ?

Iida-Sofia Luusua - Hevosia, seksiä, kaviaaria eli itsekästä rakkautta kotitallilla ja

ulkomailla

 

 

Tarkat esitystiedot, passien hinnat ja esitysajat löydät osoitteesta:

https://www.teatterikoulutus.fi/esitykset/teatterifestarit-2019

 

Kaikki esitykset nähdään kolmen salin uutuutta tuoksuvissa teatteritiloissa. Festaripassilla voit katsoa niin monta esitystä kuin jaksat - kahden päivän passilla ehdit nähdä vaikka kaikki. Voit varata passisi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: [email protected].

 

Lis%C3%A4liite.jpg